نیروی دریایی ارتش آماده حراست از منافع کشور است

نیروهای نیروی دریایی ارتش آماده اجرای مأموریت‌های محوله در حفظ و حراست از نفتکش‌ها و منافع مادی و معنوی کشور در عرصه آب‌های آزاد و بین‌المللی هستند.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهمیت توسعه قدرت دریایی، اظهار کرد: مطابق با دستور فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) نیروی دریایی ارتش در حال توسعه روزافزون توان خود در حوزه‌های مختلف تجهیزاتی و مأموریتی است و در این رابطه نیز از دانش و فناوری روز بهره می‌گیرد.

وی در این رابطه، گفت: امروز افتخار ما این است که تدابیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در نیروی دریایی به‌ عنوان یک فرمان، ساری و جاری است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره توانمندی این نیرو در حفظ منافع کشور، عنوان کرد: نیروی دریایی همواره در راستای تأمین خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی و دفاع از منابع و منافع کشور در عرصه دریاها با اقتدار گام برداشته است و هر دشمنی که بخواهد در این حوزه تعرضی داشته باشد، با اقدامی قاطع و پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

امیر دریادار کاویانی با بیان اینکه مقابله با دزدی دریایی یکی از مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش در پهنه آب‌های آزاد و بین‌المللی است، افزود: با حضور سربازان ولایتمدار نیروی دریایی ارتش، امروز پدیده دزدی دریایی در شمال اقیانوس هند به ندرت اتفاق می‌افتد و نیروهای خدوم و سلحشور نیروی دریایی ارتش آماده اجرای مأموریت‌های محوله در حفظ و حراست از نفتکش‌ها و منافع مادی و معنوی کشور در عرصه آب‌های آزاد و بین‌المللی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    نوکرتم
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
    0 0
    مرد حسابی منت می ذاری؟
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۶
    0 1
    نیروی دریایی هر وقت تونست از دارایی های خودش محافظت کنه میتونه از ایران هم حراست کنه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس